sobota, 17 sierpnia 2013

Pierwszy post

W końcu się zebrałam do założenia bloga. W sumie czytam sporo blogów, ale jakoś rzadko komentuję, mam nadzieję, że to się niedługo zmieni. 
Nazywam się Natalia, chodzę do pierwszej gimnazjum. Psy uwielbiam od małego, już gdy miałam 3 lata rodzice kupili mi - nam psa. Do tego czasu jest z nami. Wabi się Gunar, jest rasy golden retriever, obecnie ma 10lat. Niestety od ok. roku, dwóch zaczął chorować na stawy, więc nie może ich zbytnio obciążać, a co za tym idzie, nie możemy nic trenować... ma nadwagę i to sporą. Ostatnio mamy możliwość pływania, więc jest trochę lepiej. Nie wyobrażam sobie życia bez Gunara, mimo, że nie może latać za frisbee czy trenować Agility jest moim mistrzem i zawsze będzie! :D 
Interesuję się również fotografią, na razie amatorsko. 
O nas to chyba na tyle, więcej dowiecie się podczas czytania bloga - do czego zachęcamy :)

Na koniec kilka zdjęć





4 komentarze:

  1. Gunar jak zawsze słodki! :)
    Czekam na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Gunar ma chore stawy ;( Współczuję, ale dobrze, że mimo to możecie bawić się i rozwijać poprzez sztuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Nie wiedziałam, że zakładasz bloga ;p
    Czekam na nowego posta :D

    Martyna :)
    http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń